Het probleem van Fiom
De nieuwe Fiom-website was live, zag er top uit en was een enorme verbetering ten opzichte van de oude. Maar niet alle inhoud bleek te zijn overgezet, er ontbraken afbeeldingen en ook SEO liet te wensen over. En zoals dat vaak gaat met een nieuwe website, brachten nieuwe mogelijkheden ook talloze nieuwe ideeën. Wie gaat dat oppakken? Met tekort aan capaciteit was de oplossing duidelijk. Tijd om hulp in te vliegen en de site in volle potentie te laten stralen.
Onze oplossing
Junior Tracker Sophie ging direct voor ze aan de slag. Zo kon het communicatieteam van Fiom zich blijven focussen op andere projecten en bleef de werkdruk beperkt.
Met een goede mix van enthousiasme, leergierigheid en eigen inbreng maakte Sophie zich de werkwijze, systemen en cultuur van Fiom eigen. Ze voerde openstaande taken uit, maar nam ook eigen initiatief voor verbeteringen. Zo herstructureerde ze de pagina met ervaringsverhalen en voegde verwijzingen toe naar relevante content op de site. Daarmee werden de specifieke thema’s op fiom.nl beter vindbaar én beter bezocht.
Onze uitvoering
Sophie hielp met de migratie van de vergeten pagina’s, herstructureerde content en maakte belangrijke onderwerpen beter vindbaar. Daarnaast richtte ze zich op het verwerken van feedback van collega’s.
All-in inzetbaar
Toen Sophie al snel op volle kracht meedraaide op de afdeling, kwamen er meer verantwoordelijkheden bij. Zo verzorgde ze de verzending van de nieuwsbrieven en nam ze deel aan brainstormsessies voor campagnes. Ze verwerkte campagnecontent en onderzocht het kostenplaatje voor advertentieruimte. Kwamen er ergens handjes tekort? Sophie vulde het team aan waar nodig en was daarmee een waardevolle ondersteuning voor de hele afdeling.