Het probleem van Monuta
De systemen van Monuta gingen op de schop. Hét moment om alle communicatie naar de verzekeringsklanten een nieuw leven in te blazen. Van brieven over betalingsachterstanden tot e-mails over het afsluiten van een nieuwe verzekering, alle teksten konden wel een frisse blik gebruiken. Ook lagen er genoeg andere werkzaamheden op de plank door capaciteitstekort.
Onze oplossing
Junior Tracker Linda schoot te hulp. Met een scherp oog en een leergierige houding ondersteunde ze het team Marketing Verzekeren. Snel kreeg ze de Monuta-materie in de vingers en dankzij de trainingen binnen het Junior Track groeide haar kennis over content. Zo ontstond de perfecte oplossing voor het probleem van Monuta.
Onze uitvoering
Open over afscheid is waar Monuta voor staat. Brieven en e-mails vol ingewikkelde vaktermen horen daar niet bij. Linda dook in alle bestaande communicatie over de verzekeringen en maakte een lijst met verbeterpunten. Die besprak ze met verschillende stakeholders, zoals haar collega’s van Juridische Zaken. Zo zorgde ze voor passende content. In een begrijpelijke taal.
Linda had de smaak te pakken en hielp het team met taken die al een tijdje bleven liggen. Zo ging ze met de bezem door Chatbot Anna. Want de antwoorden van Anna waren niet meer up-to-date. Linda herschreef de content zodat deze virtuele collega klantvragen beter beantwoordt.
Al snel was Linda een belangrijke schakel in het team. Een mooie prestatie als Junior Tracker. Ze had haar eigen projecten en draaide haar hand niet om voor spoedklusjes. Met een blije klant en een vliegende start van Linda’s loopbaan als resultaat.