Het probleem
Van scooters tot zware bedrijfswagens, en van equipment tot aftermarket: bij RAI Vereniging vind je content voor maar liefst negen verschillende secties. Die content wordt allemaal geüpload, geüpdatet, geschreven en gestructureerd door het communicatieteam. Ondersteuning daarbij is van harte welkom.
De oplossing
Binnen de RAI Vereniging brengt Wouter zijn contentkennis in de praktijk. Hij werkt in het CMS en CRM, maar maakt en plaatst ook social media posts. Hij denkt en werkt overal aan mee. Met een frisse blik en een flinke dosis motivatie.
De uitvoering
Het communicatieteam van RAI Vereniging is allround ingesteld. Ze focussen bijvoorbeeld op de contentmigratie naar een nieuwe website, het schrijven van pers- en nieuwsberichten en het uitzetten van verschillende campagnes.
Wouter voegt alle belangrijke informatie in nieuwsbrieven samen, specifiek per sectie. En hij zorgt ervoor dat deze bij de juiste leden aankomen. Ook houdt hij het CRM overzichtelijk en werkt hij mee aan het plaatsen van de social media content.
De overstap naar een nieuwe website kent zo zijn uitdagingen. Samen met het communicatieteam ziet Wouter erop toe dat alle content in dit proces goed wordt gestructureerd.
Met behulp van zijn contentkennis geeft Wouter flink gas. Zo blijft het produceren en structureren van de content draaien op ‘standje snelweg’ en lopen alle communicatiezaken op rolletjes. Een goede match dus.