Het probleem van Yuverta
Yuverta werkt hard aan de ontwikkeling van een online experience om hun doelgroep beter te bereiken en vast te houden. Zo bouwden ze onder andere een gloednieuwe website, zetten ze een betaalde campagne in en optimaliseerden ze hun social media pagina’s. Genoeg werk aan de winkel dus. En met al dat werk konden ze wel wat extra hulp gebruiken.
Onze oplossing
Junior Tracker Jasmijn voegde zich bij het online team van Yuverta. Leergierig en met een frisse blik pakte ze het werk met beide handen aan. En dat niet alleen. Tijdens de trainingen opgedane contentkennis bracht ze gelijk in de praktijk. Hierdoor was Jasmijn écht van betekenis voor Yuverta.
Onze uitvoering
Al snel bleek dat de social media van Yuverta extra aandacht verdiende. De pagina’s werden nauwelijks bijgehouden. En met een lopende social media campagne was dat een gemiste kans. Jasmijn zag genoeg mogelijkheden om Yuverta’s socials nieuw leven in te blazen.
Een goede contentplanning ontbrak. Aan de slag dus. Jasmijn hielp mee met de ontwikkeling van een contentkalender. En – niet onbelangrijk – het bijhouden daarvan. Daarnaast dacht Jasmijn mee met de concepten voor posts. Van steengoede inhakers tot terugkerende items. Eenmaal bedacht werkte ze de social post uit én plande deze in. Zo hielp Jasmijn Yuverta groeien.